23 Aralık 2008 Salı

Ruhsarın amcığını yalıyordum

Mazhar horul horul uyurken annesi menkıbe ile kızkardeşi firdevs eve gelmişlerdi

menkıbe:

-mazhar da yatıyor şuna bir kız bulamadık gitti abaza abaza dolaşıyor ortada firdevs bu arada

-anne beni hiç düşünmüyorsun 19 yaiına geldim ama hala bekarım ne yapacagız

-sus orospu sen abini evlendirmeden evlenemezsin

-anne abim abaza dolaşıyor canı hiç mi sikişmek istemiyor

-ben nereden bileyim ama istiyordur

-anne gel şuna bir bakalım ne yapıyor yatagında

-hadi gel bakalım

odaya gelirler kapı aralıkdır mazhar onların geldiklerinden habersiz ruhsarın amını yalamaktadır anasıyla bacısı ruhsarı göremediklerinden onun ne yaptıgını anlayamıyorlardır

-anne görüyormusun oglum yatagı sikmeye kalkıyor

-vahh ne yapacagız şimdi

-anne gel abğime bir kız bulalım çatır çatır siksin yoksa bu böyle olmayacak

-bu saatte kızı nerede bulacagız paralı orıspularıda abin sikmez

-neolacak abimi böyle bırakmayacagız dimi

-tabi tabi

-anne benim aklıma bir şey geliyor ama

-ne söyle bakalım

-sen ne zamandır sikişmiyorsun

-bir hafta oldu kızım neden sordun

-bir hafatamı kimle yattım orospu

-önder beyle mazharın patronuyla onun işyerinde beni masaya yatırıp çatır çatır sikmişti

-bak orospuya bende götümü siktirince bana kızıyordu

-bırak şimdi bunları abine bir çare bulalım şuna bak sikini çıkartmış bir yere sokuyor sanki

-anne ikimiz gidelim abimin abazalığını üzerinden atalım olmazmı

-sus olur mu öyle şey

olur anne sanki sende bende başkalrıyla yaptık senin amını benimde götümü siker olur biter hem başkalrı abimden dahamı iyi

-haklısın kızım amas mazhar kabul edermi

- baksan şuna hayali sanki birşey sikiyor bizi kanlı canlı görünce balıklama atlar

-e hadi bende azdım zaten Gönderen: masalcı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder